Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Red8 wprowadza na rynek markę Naxii

Agencja reklamowa Red8 po wygranym przetargu przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę leku przeciwbólowego – Naxii (US Pharmacia).

W przetargu startowało pięć agencji. Zwycięska Red8 przygotowała kampanię składającą się ze spotu i materiałów POS. Reklama ”Niedowiarek” opowiada o tym, jak trudno osobom używającym leki przeciwbólowe uwierzyć, że lek Naxii działa nawet przez 12 godzin. W spocie wyreżyserowanym przez Piotra Trzaskalskiego wykorzystano muzykę z serialu ”Czterdziestolatek”. Ta grupa wiekowa jest także grupą docelową nowego leku. Jest przeznaczony dla osób cierpiących na przewlekłe bóle kręgosłupa, kości, stawów i mięśni. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. US Pharmacia ma już w portfolio leki przeciwbólowe: Apap i Ibuprom. Obsługuje je także Red8.

(MAZ, 19.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.