Red8 wprowadza na rynek markę Naxii
19.05.2010, 07:42
Agencja reklamowa Red8 po wygranym przetargu przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę leku przeciwbólowego – Naxii (US Pharmacia).
W przetargu startowało pięć agencji. Zwycięska Red8 przygotowała kampanię składającą się ze spotu i materiałów POS. Reklama ”Niedowiarek” opowiada o tym, jak trudno osobom używającym leki przeciwbólowe uwierzyć, że lek Naxii działa nawet przez 12 godzin. W spocie wyreżyserowanym przez Piotra Trzaskalskiego wykorzystano muzykę z serialu ”Czterdziestolatek”. Ta grupa wiekowa jest także grupą docelową nowego leku. Jest przeznaczony dla osób cierpiących na przewlekłe bóle kręgosłupa, kości, stawów i mięśni. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. US Pharmacia ma już w portfolio leki przeciwbólowe: Apap i Ibuprom. Obsługuje je także Red8.(MAZ, 19.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










