Show ”Tylko nas dwoje” przyniósł Polsatowi 17,5 mln zł z reklam
18.05.2010, 10:27
Ze sprzedaży czasu reklamowego przy ośmiu odcinkach programu rozrywkowego ”Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us” Polsat uzyskał 17,5 mln zł. Łącznie z powtórkami show przyniósł stacji 22,3 mln zł.
Program przyciągał średnio 2,85 mln widzów (najwięcej osób – 3,6 mln – obejrzało pierwszy odcinek emitowany 13 marca). Polsat miał w tym paśmie (sobota o 20) średnio 20,2 proc. udziału w rynku. Więcej widzów – 21,5 proc. – wybierało w tym czasie pasmo filmowe w TVP 1. Polsat wygrał jednak z TVP 2 – 19,5 proc. udziału w rynku (m.in. show ”Hit dekady”, programy kabaretowe i komedie) oraz TVN – 12 proc. (m.in. serial ”Usta usta” i pasmo filmowe). Polsat był drugi również w grupie komercyjnej, gdzie wybierało go 19,3 proc. oglądających w tym czasie telewizję. Liderem była Jedynka – 22,5 proc., udział TVN wynosił 16,4 proc., a Dwójki – 15,2 proc. Rywalizację muzycznych duetów w ”Tylko nas dwoje” wygrali: pogodynka Polsatu Paulina Sykut i Iwan Komarenko. Dane Nielsen Audience Measurement (wpływy z reklam na podstawie danych cennikowych, bez uwzględnienia rabatów).(RUT, 18.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










