Media publiczne przypomną firmom o płaceniu abonamentu
17.05.2010, 07:33
Telewizja Polska i Polskie Radio rozpoczynają dziś na wszystkich swoich antenach kampanię przypominającą przedsiębiorcom o ustawowym obowiązku płacenia abonamentu.
Kampania ”Niczego nie obejrzą, niczego nie posłuchają” potrwa dwa miesiące. – Chcemy przypomnieć wszystkim podmiotom gospodarczym o ich ustawowym obowiązku wnoszenia opłaty abonamentowej wynikającym z ustawy o radiofonii i telewizji – mówi Anna Dmowska, pełnomocnik zarządu TVP ds. abonamentu. – Przedsiębiorcy, którzy nie płacą abonamentu, łamią prawo, a za używanie niezarejestrowanych odbiorników telewizyjnych i radiowych przewidziane są ustawowe kary. Spoty będą emitowane na ogólnopolskich i regionalnych antenach Telewizji Polskiej (z wyjątkiem Telewizji Polonia) i Polskiego Radia. Zarządy mediów publicznych wyślą listy do największych polskich przedsiębiorstw, firm leasingowych, wojewodów (przyznają kategoryzacje hotelom) oraz stowarzyszeń i organizacji biznesowych z przypomnieniem o obowiązku płacenia abonamentu. – Zaapelujemy także do organów kontroli i nadzoru o zwrócenie szczególnej uwagi podczas rutynowo prowadzonych czynności kontrolnych na to, czy dana firma opłaca abonament za posiadane odbiorniki rtv, w tym także te w samochodach służbowych – zaznacza Anna Dmowska.(TOCH, 17.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










