Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DSK agencją Saaba w Polsce

Agencja reklamowa DSK w efekcie przetargu została agencją reklamową Saaba w Polsce.

W przetargu startowało w sumie pięć agencji reklamowych. W rezultacie wygranej DSK uruchomiła właśnie kampanię, która potrwa do końca miesiąca. Promuje ona model Saab 9-3 w Internecie (m.in. billboardy, screening) i radiu (Program III Polskiego Radia, Chilli Zet, Tok FM, Radio PiN). Agencja przygotowała także stronę Oferta.saab.pl.

(MŁ, 17.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.