Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

City wprowadziła nowe pakiety reklam na ekranach LED

Firma reklamy zewnętrznej City wprowadziła do oferty cztery nowe pakiety reklamowe.

Są to: Premium Bałtyk, Premium Hel, Premium Interactive Bałtyk i Premium Interactive Hel. W zależności od pakietu zmienia się m.in. liczba wyświetleń kampanii na ekranach LED. Dla przykładu Premium Bałtyk i Interactive Bałtyk zakładają emisję 3840 spotów dziennie, a Premium Hel i Interactive Hel – 1440, przy czym pakiet interactive daje dodatkowo możliwość komunikacji z wykorzystaniem technologii mobilnych SMS i Bluetooth. Dwumiesięczna kampania kosztuje ok. 100 tys. zł.

(DOK, 14.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.