Media Markt w najnowszej kampanii ogłasza koniec kryzysu
Reklamami z hasłem ”Koniec kryzysu” sieć Media Markt zachęca do kupna produktów RTV i AGD.
Kampania jest efektem obserwacji działu marketingu sieci. Wynika z nich, że wiele osób, mimo ożywienia w handlu, boi się zakupu podstawowych urządzeń, takich jak pralka, lodówka lub telewizor, bo lęka się utraty pracy. Stąd koncepcja kampanii: klienci, którzy między 14 a 31 maja kupią jakiekolwiek urządzenie w dowolnym sklepie Media Markt i w ciągu sześciu miesięcy od zakupu stracą pracę, będą mogli zwrócić nabyty towar i otrzymać zwrot pieniędzy. Powinni jedynie w ciągu 14 dni od daty zakupu zarejestrować się na stronie Mediamarkt.pl i zachować potwierdzenie zakupu. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN), radiu (RMF, ZET i Polskie Radio Program III, lokalne stacje radiowe), prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”, ”Super Express”, prasa lokalna) i w Internecie (Wirtualne Media, Onet.pl). Kreację przygotowała agencja Opus B. Media zaplanowały i zakupiły dział planowania mediów Media Markt oraz dom mediowy Universal McCann.(MŁ, 14.05.2010)










