Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Merck Serono wybrał Solski Burson-Marsteller

Agencja Solski Burson-Marsteller wygrała konkurs ofert Merck Serono, działu międzynarodowego koncernu farmaceutycznego Merck.

Agencji powierzono budżet na przeprowadzenie działań edukacyjnych związanych z chorobami tarczycy. Działania mają być adresowane głównie do kobiet. Przewidziano: współpracę z ekspertami i organizacjami pacjentów, organizację bezpłatnych badań, opracowanie materiałów multimedialnych i prasowych, przeprowadzenie badań opinii publicznej i prowadzenie relacji z mediami. Kampanię wspiera piosenkarka Kayah.

(DOK, 14.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.