Kraków oczami gołębi – nowa kampania reklamowa pod Wawelem
12.05.2010, 10:45
Kraków będzie się reklamował filmami w Internecie. Operatorami minutowych promocyjnych obrazów z miasta będą… gołębie.
Niekonwencjonalny projekt promocji Krakowa planują specjaliści od promocji z krakowskiego magistratu. Na potrzeby akcji powstanie 20 jednominutowych filmów z widokami miasta, które sukcesywnie będą się pojawiać na stronie internetowej Krakow.travel. Reklamówki zostaną zmontowane z nagrań wykonanych przez miniaturowe kamery przymocowane do uprzęży założonych na gołębie. – Szukaliśmy niekonwencjonalnego pomysłu na promocję Krakowa, czegoś, co może zaskoczyć internautów – podkreśla Katarzyna Gądek, dyrektor biura marketingu turystycznego Urzędu Miasta Krakowa. Prezentacji filmów w Internecie będą towarzyszyć akcje w sieci i kampania billboardowa w sześciu polskich miastach. Filmy to początek działań nowej kampanii promocyjnej miasta, która potrwa do końca roku. Planowane są kolejne działania w Internecie i w kinach. Szczegóły zostaną przedstawione na specjalnej konferencji prasowej w Warszawie 19 maja. Wtedy też ruszy strona internetowa Krakow.travel.(RYD, 12.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










