”M jak Mieszkanie” odświeża makietę
12.05.2010, 07:58
Od czerwcowego numeru miesięcznik ”M jak Mieszkanie” (Murator SA) zmieni szatę graficzną i wprowadzi nowe działy.
Odświeżony zostanie wygląd logo, m.in. przez wprowadzenie nowej, lżejszej czcionki. Wewnątrz magazynu pojawi się więcej światła, wyraziste, radosne kolory, bardziej przejrzyste i okrągłe czcionki, ramki i zdjęcia o zaokrąglonych kątach. Jak tłumaczy wydawca, nową makietę wyróżnia lekkość, dynamika i nowoczesność. Wprowadzenie różnorodnych, drobnych elementów graficznych ma na celu uporządkowanie informacji zawartych w piśmie i uatrakcyjnienie wizualnej strony magazynu. Zmianie ulegnie struktura działów. Zamiast materiałów o tematyce prawno-finansowej i kulinarnej pismo ma prezentować więcej pomysłów na wnętrza dla młodych czytelników, m.in. autorskie sesje młodych projektantów realizowane w studiu fotograficznym Pentagon Studio Foto, należącym do Muratora. W magazynie pojawią się także nowe rubryki: Lekcja stylu, Zrób sobie dizajn, Zakupy na skróty, Sprawdzone rozwiązania. Autorką projektu makiety jest Justyna Cieślak, grafik ”M jak Mieszkanie”, logo zaprojektował Rościsław Szwedow, dyrektor kreatywny Murator SA. Odświeżone ”M jak Mieszkanie” dostępne będzie od jutra. Zmiany nie wpłyną na objętość (132 strony), format (210 x 280 mm) ani cenę pisma (4,90 zł). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”M jak Mieszkanie” w ub.r. wyniosło 52 702 egz. (dane ZKDP).(AW, 12.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










