Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warta przekonuje Polaków, że traktuje ich indywidualnie

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta realizuje kampanię reklamową "Statystyczny Polak nie istnieje!".

Wspiera ona nową ofertę ubezpieczeniową Warta Moto Assistance. Celem kampanii jest promocja produktów komunikacyjnych Warty oraz zwiększenie ich świadomości wśród klientów. Oferta adresowana jest przede wszystkim do kierowców, dla których ważna jest jakość produktu i kompleksowa obsługa. W reklamach poprzez humorystyczne zobrazowanie statystycznych danych o Polakach ubezpieczyciel chce przekonać konsumentów, że traktuje ich indywidualnie. Akcja prowadzona jest w telewizji i Internecie (od 10 maja m.in. w stacjach: TVN, TVN 24, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanałach tematycznych; Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Money.pl, Facebook.com). Dodatkowym wsparciem są wyszukiwarki, reklamy w prasie regionalnej i kobiecej. Na stronie statystyczny.pl kierowcy będą zachęcani do tworzenia mapy wymykających się statystykom przypadków drogowych. Najlepiej oceniane przez internautów anegdoty kierowców będą premiowane pakietami Warta Moto –Assistance. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, a działania w Internecie – agencja Webola. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

(MŁ, 11.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.