Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Link4 wprowadziło i promuje ubezpieczenie od kradzieży dla kierowców

Ruszyła kampania Link4 Towarzystwa Ubezpieczeń SA, która promuje nowy produkt ubezpieczyciela – ubezpieczenie od kradzieży.

Każdy kierowca, który kupi OC w Link4, może je rozszerzyć o ochronę antykradzieżową auta. Dodatkowe ubezpieczenie kosztuje 90 złotych rocznie. Kampania informuje o produkcie i ma zwiększyć jego sprzedaż. Prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu oraz Internecie. Potrwa przynajmniej do końca maja. Autorką reklam jest Gruppa66 Ogilvy. Media zaplanował i zakupił Starcom.

(MŁ, 11.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.