Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro przekonuje, że zakupy w centrach handlowych są koszmarem

Na założeniu, że zakupy w centrach handlowych to koszmar, oparta jest nowa kampania serwisu aukcyjnego Allegro.pl (Grupa Allegro).

Punktem wyjścia kreacji były obserwacje przeprowadzone w centrach handlowych przez pracowników agencji reklamowej GPD Advertising z Poznania, autorki pomysłu. Bohaterami trzech spotów są klienci sklepów i jednocześnie ofiary piszczących natrętnie bramek w sklepie lub niedziałającego czytnika w kasie. Reklamy odsyłają wszystkich, którzy mają dość takich doświadczeń, na Allegro.pl. Można je zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, kanałach informacyjnych i tematycznych. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Tandem Taren-To. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

(MŁ, 11.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.