Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Testardo Gram przygotowała kampanię dla PKO BP

Dziś rusza kampania nowego kredytu hipotecznego PKO BP przygotowana przez agencję Testardo Gram (Grey Group).

Koncepcja reklam wymyślonych przez Testardo Gram wykorzystuje popularność reality show. W spocie uczestnicy pokazują swoje nowe mieszkanie, kupione dzięki kredytowi hipotecznemu udzielonemu przez PKO Bank Polski. Spot emitowany będzie m.in. w TVP, Polsacie, TV 4, TVN, TVN 24 oraz kanałach tematycznych. Zdjęcia filmowe zrealizowane zostały we współpracy z domem produkcyjnym Film It. Ponadto w ramach działań reklamowych zaplanowano reklamę na nośnikach zewnętrznych. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Agencja Testardo Gram zwyciężyła w przetargu, w którym PKO Bank Polski zlecał kampanię nowego kredytu hipotecznego. Bank zorganizował wewnętrzny przetarg, do którego zaprosił agencje, z którymi współpracuje. Oprócz Testardo uczestniczyła w nim Lowe GGK.

(MŁ, 10.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.