Testardo Gram przygotowała kampanię dla PKO BP
10.05.2010, 07:48
Dziś rusza kampania nowego kredytu hipotecznego PKO BP przygotowana przez agencję Testardo Gram (Grey Group).
Koncepcja reklam wymyślonych przez Testardo Gram wykorzystuje popularność reality show. W spocie uczestnicy pokazują swoje nowe mieszkanie, kupione dzięki kredytowi hipotecznemu udzielonemu przez PKO Bank Polski. Spot emitowany będzie m.in. w TVP, Polsacie, TV 4, TVN, TVN 24 oraz kanałach tematycznych. Zdjęcia filmowe zrealizowane zostały we współpracy z domem produkcyjnym Film It. Ponadto w ramach działań reklamowych zaplanowano reklamę na nośnikach zewnętrznych. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Agencja Testardo Gram zwyciężyła w przetargu, w którym PKO Bank Polski zlecał kampanię nowego kredytu hipotecznego. Bank zorganizował wewnętrzny przetarg, do którego zaprosił agencje, z którymi współpracuje. Oprócz Testardo uczestniczyła w nim Lowe GGK.(MŁ, 10.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










