Marek Kondrat czyta bajki dla dorosłych w kampanii ING
Rozpoczyna się kampania konta internetowego ING Banku Śląskiego, w której Marek Kondrat czyta bajki dla dorosłych.
Kampania składa się z trzech filmów, które przedstawiają Marka Kondrata czytającego bajki z przepastnej księgi. Każda historia kończy się tym samym morałem ”To tylko mamy za darmo, co zrobimy sami”. W ten sposób bank przekonuje, że klienci korzystający z konta internetowego ING, wszystko robią sami i dlatego nie płacą m.in. za prowadzenie konta i przelewy. Inspiracją historii był program telewizyjny ”Bajki dla dorosłych”, którego narratorem był Jan Kobuszewski. Przygotowana przez agencję reklamową Brain kampania ma przebiegać telewizji, w prasie (tygodniki opinii i magazyny), Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinie. Media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.(MAZ, 08.05.2010)










