Krakowski Comarch poszerza współpracę z TSV 1860 Monachium
05.05.2010, 07:58
Krakowska firma Comarch zostanie głównym sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego TSV 1860 Monachium.
Współpraca polskiego gracza branży IT i bawarskiego klubu została zapoczątkowana już w grudniu ubiegłego roku. Comarch w ramach kampanii promocyjnej prowadzonej w Niemczech był sponsorem piłkarzy TSV 1860 (występujących w drugiej Bundeslidze) w sezonie 2009/2010. Firma miała prawo do prezentowania się podczas spotkań piłkarskich TSV 1860 Monachium rozgrywanych na Allianz Arena. - Ta współpraca przyniosła duże efekty promocyjne. Niemieckie media i świat biznesu żywo komentują działania firmy z Polski, do niedawna niedocenianego sąsiada ze Wschodu – mówi Paweł Kozyra, dyrektor komunikacji Grupy Kapitałowej Comarch. Teraz kierownictwo krakowskiej firmy zdecydowało o podpisaniu stałej i szerszej współpracy z niemieckim klubem. Logo firmy pojawi się na koszulkach graczy bawarskiej drużyny. Umowa sponsorska, która dziś ma być podpisana, zakłada także rozegranie w Krakowie meczu TSV 1860 z drużyną Cracovii (Comarch jest w 50 proc. właścicielem tego klubu). Firma nie ujawnia, na jak długo zostanie podpisana umowa i jak dużo zainwestuje w TSV 1860 Monachium. Wiadomo, że w 2010 r. spółka przeznaczy w ogóle na swój marketing wizerunkowy w Niemczech kilka milionów euro. Pieniądze już zainwestowano w trwającą od września 2009 do marca 2010 kampanię reklamową spółki w Internecie i w prasie. Na lotniskach pojawiły się reklamowe citylighty Comarchu, a na pokładzie samolotów linii Air Berlin kubki z logo spółki. Comarch jest dostawcą oprogramowania dla firm telekomunikacyjnych, banków, firm handlowych i średnich przedsiębiorstw.(RYD, 05.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










