Fabryka nr 1 wprowadziła do sieci serial ”Rodzina Krejzoli”
05.05.2010, 07:52
Pilotowy odcinek animowanego serialu ”Rodzina Krejzoli” obejrzało w weekend w Internecie 50 tys. widzów.
To dane producenta serialu, firmy Fabryka nr 1, dotyczące oglądalności m.in. w serwisach: YouTube, Metacafe, Patrz.pl i na stronie serialu (Rodzinakrejzoli.free-tv.pl). ”Rodzina Krejzoli” to seria animowanych historyjek o Jasiu i jego rodzinie (serial zrealizowała firma Git Produkcja). Fabryka nr 1 od roku jest komercyjnym partnerem YouTube, prowadząc w tym serwisie własne kanały i dzieląc się z YouTube przychodami z reklam. Firma jest m.in. wyłącznym dystrybutorem kontentu kanału 4fun TV. Kolejny serial internetowy Fabryki nr 1 będzie miał formę wideobloga nowojorskiego malarza Yanusza Gilewicza.(RUT, 05.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










