Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 05, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łomża reklamowana na nośnikach zewnętrznych i w telewizji

W telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej ruszyła kampania piwa marki Łomża Export (Royal Unibrew).

Przygotowana przez agencję reklamową Brain kampania pt. ”Łomża. Mały browar z dużym piwem” składa sie z trzech 15-sekundowych spotów. Wiodącymi stacjami w niej są TVN i Polsat uzupełnione o m.in. TVP, TV 4 i TVN Siedem. Działania uzupełnia reklama umieszczona na nośnikach zewnętrznych w Warszawie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink. Celem kampanii jest budowa świadomości marki Łomża Export na rynku ogólnopolskim (piwo jest dostępne w całym kraju od ub.r.). Poza tym w tym roku Royal Unibrew wprowadził do dużych miast nową odmianę marki - Łomża Niepasteryzowane. Produkt sprzedawany jest w pękatej, używanej w czasach PRL, butelce typu bączek. W ten sposób firma podąża za coraz silniejszymi trendami konsumenckimi, polegającymi na poszukiwaniu piwa wyróżniającego się smakiem. Łomża Niepasteryzowane nie będzie wspierane ogólnopolską kampanią. W tym przypadku firma zastosuje marketing szeptany. Ideę marki wraz z Royal Unibrew stworzyła agencja Touch Ideas.

(MAZ, 05.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.