TP najbardziej rozpoznawalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej
05.05.2010, 07:48
Telekomunikacja Polska SA jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej w Vancouver - wynika z opublikowanego badania ARC Rynek i Opinia.
Instytut przeprowadził badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób. Na TP wskazało 69 proc. badanych. Drugim najbardziej kojarzonym sponsorem reprezentacji był Totalizator Sportowy, a trzecim PKN Orlen. Najlepiej kojarzoną kampanią prowadzoną w czasie zawodów była wizerunkowa kampania TP - ”Orzełek dla Polaków w Vancouver” (znało ją 54 proc. badanych). TP pod koniec stycznia br. podpisała umowę sponsorską, na mocy której została sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej nie tylko na Vancouver 2010, ale też tej, która weźmie udział w letnich igrzyskach Londyn 2012.(MŁ, 05.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










