"Metro", "Fakt" i "Przegląd Sportowy" najbardziej zwiększyły wpływy z reklam
04.05.2010, 08:12
"Metro", "Fakt" i "Przegląd Sportowy" to dzienniki, które zanotowały największy wzrost cennikowych wpływów reklamowych w pierwszym kwartale br. – wynika z danych Expert Monitora (dane cennikowe, bez uwzględnia rabatów i autopromocji).
Liderem tego segmentu jest ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA), która po trzech miesiącach br. odnotowała 179,4 mln zł wpływów. To spadek o 8,4 proc. wobec tego samego okresu ub.r. Na drugim miejscu są dzienniki wydawane pod tytułem ”Polska” (Polskapresse) – 64,4 mln zł (spadek o 7,3 proc.), a na trzecim ”Fakt” (Axel Springer Polska) – 49,3 mln zł (wzrost o 18,5 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się również: ”Rzeczpospolita” (Presspublica) – 36,5 mln zł (spadek o 2,4 proc.), ”Metro” (Agora SA) – 24,9 mln zł (wzrost o 19,2 proc.), ”Super Express” (Murator SA) – 21,8 mln zł (wzrost o 5,6 proc.), ”Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – 21,3 mln zł (tytuł ukazuje od września ub.r., w pierwszym kwartale 2009 roku ”Dziennik” miał wpływy na poziomie 30,3 mln zł, a ”Gazeta Prawna” – 9 mln zł), ”Express Bydgoski” (Express Media) – 9,7 mln zł (wzrost o 9,3 proc.), ”Przegląd Sportowy” (Axel Springer Polska) – 9,1 mln zł (wzrost o 18,3 proc.), ”Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia) – 8,8 mln zł (spadek o 2,7 proc.).(SK, 04.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










