mTarget promuje ofertę PKP Intercity
04.05.2010, 07:49
Do 17 lipca potrwa akcja promująca wiosenną i letnią ofertę spółki PKP Intercity – cykl weekendowych eventów organizowanych przez mTarget (działa w ramach pionu prasy bezpłatnej spółki Agora SA).
Akcję zainaugurowano w miniony weekend w Warszawie, w kolejne piątki i soboty realizowana będzie na głównych dworcach kolejowych w Łodzi, Lublinie, Przemyślu, Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku i Gdyni. Jej celem jest promocja trzech ofert PKP: komfortowej (oferta Express InterCity), ekonomicznej (oferta TLK) i zagranicznej (oferta pociągów komunikacji międzynarodowej). Na specjalnych stoiskach animatorzy mTarget udzielają informacji o cenach promocyjnych biletów, przeprowadzają konkursy i, dodatkowo, sondy dotyczące oferty przewoźnika. Wspierają ich hostessy w koszulkach z logo klienta kolportujące ulotki z informacją o promocjach i nagrodach.(AW, 04.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










