Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

mTarget promuje ofertę PKP Intercity

Do 17 lipca potrwa akcja promująca wiosenną i letnią ofertę spółki PKP Intercity – cykl weekendowych eventów organizowanych przez mTarget (działa w ramach pionu prasy bezpłatnej spółki Agora SA).

Akcję zainaugurowano w miniony weekend w Warszawie, w kolejne piątki i soboty realizowana będzie na głównych dworcach kolejowych w Łodzi, Lublinie, Przemyślu, Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku i Gdyni. Jej celem jest promocja trzech ofert PKP: komfortowej (oferta Express InterCity), ekonomicznej (oferta TLK) i zagranicznej (oferta pociągów komunikacji międzynarodowej). Na specjalnych stoiskach animatorzy mTarget udzielają informacji o cenach promocyjnych biletów, przeprowadzają konkursy i, dodatkowo, sondy dotyczące oferty przewoźnika. Wspierają ich hostessy w koszulkach z logo klienta kolportujące ulotki z informacją o promocjach i nagrodach.

(AW, 04.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.