Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lizaki Nimm2 będą rozdawane na placach zabaw

Agencja marketingu bezpośredniego Euro RSCG 4D przygotowała kampanię BTL wprowadzającą na rynek nowy produkt pod marką Nimm2 – lizaki (Storck).

Kampania pod hasłem ”Teraz dzieciaki mogą jeść lizaki” ruszy w połowie maja. Planowane jest wsparcie w punktach sprzedaży, m.in. promocje, działania w sklepach Smyk (pojawią się stoiska i place zabaw dla dzieci, gdzie będzie można spróbować produktu). Poza tym lizaki będą rozdawane na placach zabaw dla dzieci i na stacjach benzynowych.

(MAZ, 30.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.