Grupa Żywiec promuje Warkę w butelkach PET
29.04.2010, 07:30
W telewizji wystartowała kampania piwa marki Warka w 1,5-litrowej butelce typu PET.
Przygotowany przez agencję reklamową Just spot akcentuje plusy piwa Mega Warka w plastikowej butelce. Pojawiają się stwierdzenia, że jest to piwo ”niezatapialne”, ”nierozbijalne” i ”nierozlewalne”. Media zaplanował i kupił Macroscope OMD. Grupa Żywiec jako pierwszy producent piwa w Polsce zdecydowała się w ub.r. na wprowadzenie na rynek piwa w butelkach PET. – W ubiegłym roku Warka w tych opakowaniach sprzedawała się zgodnie z planem, dlatego w tym roku też pojawiła się na rynku – mówi Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec. W ub.r. browar w butelkach PET sprzedawał także piwo marki Tatra. W tym roku na razie nie ma go jeszcze na rynku, ale - jak twierdzi Sebastian Tołwiński - niewykluczone, że się pojawi. W ub.r. piwo w butelce PET, oprócz Grupy Żywiec, wprowadził Royal Unibrew. W takim opakowaniu sprzedawał Koronę Książęcą. W tym roku na razie tego wariantu marki nie ma na rynku.(MAZ, 29.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










