Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samsung promuje monitory multifunkcyjne

Sprzedaż monitorów multifunkcyjnych marki Samsung (Samsung Electronics) wspiera akcja promocyjna pt. ”Nadwoje Babka wróżyła”.

Głównym elementem kampanii jest konkurs dla klientów, w którym nagrodą jest samochód Smart Cabrio. Aby go wygrać, trzeba kupić monitor, zarejestrować się na stronie Nadwojebabka.samsung.pl i napisać wróżbę. Wygrywa autor najbardziej kreatywnej wróżby. Konkurs jest wspierany działaniami w Internecie i w sklepach za pomocą materiałów POS. Koncepcję kreatywną działań przygotowała Focus Media Group, a media zaplanował i kupił Starcom.

(MAZ, 29.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.