Grand Prix Media Trendy dla San Markos za projekt na Facebooku
27.04.2010, 08:10
Kampania "Kumpel z przeszłości. 1944 Live" agencji reklamowej San Markos otrzymała Grand Prix tegorocznej edycji konkursu Media Trendy. Człowiekiem mediów został nieżyjący już założyciel Grupy ITI Jan Wejchert, medium roku – Facebook, a wydarzeniem roku - połączenie "Dziennika" i "Gazety Prawnej" przeprowadzone przez Infor Biznes.
Projekt San Markos ”Kumpel z przeszłości. 1944 Live” przygotowany dla biura promocji Urzędu Miasta Warszawy z okazji 65. rocznicy powstania warszawskiego otrzymał Grand Prix zarówno w części konkursu zatytułowanej Innowacje w planowaniu mediów, jak i w części Innowacje w mediach. Do jego realizacji wykorzystano portal społecznościowy Facebook, na którym stworzono profile dwóch fikcyjnych postaci (Sosny i Kostka), uczestników powstania warszawskiego. Przez 63 dni latem ub.r. relacjonowali oni przebieg wydarzeń powstania, w ten sposób przenosząc współczesnych użytkowników Facebooka do 1944 roku i walczącej Warszawy.(MŁ, 27.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










