Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 07, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć stacji Agory może zmienić nazwę na Roxy FM

Roxy FM, nowa sieć Agory SA, powstanie z przekształcenia czterech stacji Blue FM oraz Rock Radia Wielkopolska i Radia Klasyka.

Wczoraj Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy sześciu stacji Agory na Roxy FM. Pod nową marką nadawać będą wkrótce radia Blue FM w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie i Wrocławiu, poznańskie Radio Rock Wielkopolska i warszawskie Radio Klasyka 103,7 FM. Przy swojej nazwie pozostanie poznańskie Radio Blue FM. – Na rynku poznańskim mamy cztery stacje. Do sieci Roxy FM postanowiliśmy włączyć Rock Radio Wielkopolska ze względu na dobry zasięg techniczny (moc nadajnika to 1 kW – przyp. red.). Roxy FM to będzie nasza druga duża sieć po Złotych Przebojach. Zależy nam na zagwarantowaniu jej dobrej propagacji – tłumaczy Bartosz Hojka, dyrektor grupy radiowej Agory. Jednocześnie przyznaje, że powodem wyboru stacji były wyniki słuchalności. – Nie włączyliśmy poznańskiego Blue FM do sieci Roxy FM, ponieważ ma ona swoich stałych słuchaczy, a sprzedaż reklam jest stabilna – dodaje Hojka. Odmawia odpowiedzi, co stanie się z dwoma stacjami Blue FM w Zielonej Górze i Opolu (obie wyłączyły nadajniki w połowie maja). Zgodnie z prawem przerwa w nadawaniu mogła trwać do 30 września, a te nie wznowiły emisji do dziś. Roxy FM ma być siecią lokalnych stacji, nadających w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców. Audycje słowne w godz. 6-23 zajmą zaledwie 12 proc. miesięcznego czasu nadawania. Ramówkę zapełni głównie muzyka rozrywkowa, choć Agora zapowiada, że pojawią się serwisy kulturalne, recenzje, felietony i wywiady dotyczące zagadnień kulturalnych. Spółka nie zdradza formatu muzycznego sieci. (KRZ)

(07.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.