Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg rusza z kampanią piłkarską przed mundialem

Marka piwa Carlsberg (Carlsberg Polska) rozpoczęła telewizyjną kampanię ”A ty za kim jesteś”.

Działania składają się z trzech 15-sekundowych spotów. Motywem przewodnim reklam jest kibicowanie wybranej drużynie piłkarskiej. Reklamy pokazują trzech przyjaciół, którzy oglądają mecze w telewizji. Podkładem obrazu są relacje sportowe czytane przez Mateusza Borka i Romana Kołtonia. Reklamy, które są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i tematycznych, przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD.

(MAZ, 26.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.