Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube i Agora podzielą się reklamami

Agora SA podpisała umowę z YouTube. Firmy będą się dzielić wpływami z reklam zamieszczanych przy filmach udostępnianych przez Agorę.

Przy filmach w kanałach Agory na YouTube (m.in. z Wyborcza.pl i Gazeta.pl, w sumie ok. 7,5 tys. materiałów), będą zamieszczane reklamy sprzedawane przez YouTube. Przychodami z nich firmy się podzielą. Agora skorzysta też z usługi YouTube Content ID, ułatwiającej ochronę praw autorskich do udostępnianych materiałów. Dzięki niej będzie mogła zdecydować, czy jej materiały umieszczone w serwisie YouTube przez użytkowników zostaną zablokowane, będą śledzone lub zmonetyzowane (koncern otrzyma część wpływów z zamieszczanych przy nich reklam). Agora podpisała umowę z YouTube na czas nieokreślony. Marta Jóźwiak, communications & public affairs manager w Google Polska, informuje, że Agora jest pierwszym polskim wydawcą, z którym firma podpisała komercyjną ramową umowę partnerską.

(KOZ, 23.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.