YouTube i Agora podzielą się reklamami
23.04.2010, 07:50
Agora SA podpisała umowę z YouTube. Firmy będą się dzielić wpływami z reklam zamieszczanych przy filmach udostępnianych przez Agorę.
Przy filmach w kanałach Agory na YouTube (m.in. z Wyborcza.pl i Gazeta.pl, w sumie ok. 7,5 tys. materiałów), będą zamieszczane reklamy sprzedawane przez YouTube. Przychodami z nich firmy się podzielą. Agora skorzysta też z usługi YouTube Content ID, ułatwiającej ochronę praw autorskich do udostępnianych materiałów. Dzięki niej będzie mogła zdecydować, czy jej materiały umieszczone w serwisie YouTube przez użytkowników zostaną zablokowane, będą śledzone lub zmonetyzowane (koncern otrzyma część wpływów z zamieszczanych przy nich reklam). Agora podpisała umowę z YouTube na czas nieokreślony. Marta Jóźwiak, communications & public affairs manager w Google Polska, informuje, że Agora jest pierwszym polskim wydawcą, z którym firma podpisała komercyjną ramową umowę partnerską.(KOZ, 23.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










