Pod koniec maja ukaże się pilotażowe wydanie polskiej edycji ”FourFourTwo”
Nakładem Ginza Media Group, wydawcy dwumiesięcznika lifestylowego ”Existence”, ukaże się polska edycja magazynu piłkarskiego ”FourFourTwo”.
26 maja do sprzedaży trafi jego pilotażowy numer poświęcony najbliższym mistrzostwom świata w piłce nożnej. Wydawca na razie nie ustalił, kiedy wprowadzi tytuł do cyklicznej publikacji. Pismo wydawane jest na licencji Haymarket Worldwide. Będzie miało 80 stron. Znajdą się w nim wywiady z gwiazdami piłki nożnej, m.in. Christianem Ronaldo, Didierem Drogbą, Rio Ferdinandem, Fabiem Cannavaro, Aleksem Fergusonem, a także plan meczów na mundialu w RPA z opisem drużyn i sylwetkami zawodników. Planowany nakład pilotażowego wydania to 30 tys. egz. (z czego 10 tys. egz. zamówiła firma Nike), a jego cena to 4,90 zł. Magazyn ”FourFourTwo” wydawany jest w 20 krajach świata.(AW, 20.04.2010)










