Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starlink nowym domem mediowym firmy Provident

Dom mediowy Starlink zwyciężył w przetargu na zakup i planowanie mediów dla firmy Provident Polska.

Współpraca rozpocznie się od maja. Jak poinformowała w komunikacie Agnieszka Walczak-Chojecka, p.o. dyrektora działu marketingu Providenta, o wyborze zdecydowały trzy elementy: strategia, cena i narzędzia analityczne. Jej zdaniem agencja przedstawiła najbardziej przemyślaną strategię mediową i posługiwała się zaawansowanymi narzędziami analitycznymi. W przetargu brało udział pięć domów mediowych: Mindshare Polska, Media Direction OMD, Universal McCann i PanMedia Western (dotychczasowy dom Providenta). Cały proces był wspierany przez audytora mediowego – Media Strategy.

(MŁ, 19.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.