Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nominacje w konkursie Media Trendy

Ogłoszono także nominowanych w tegorocznej, 10. edycji konkursu Media Trendy organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W kategorii Innowacje w planowaniu mediów do nagród nominowano 43 kampanie (z 85 zgłoszonych). Najwięcej nadesłały domy mediowe: Starcom (11 kampanii), MediaCom Warszawa (sześć) i Universal McCann (trzy). Natomiast w kategorii Innowacje w mediach wybrano 17 spośród 46 nadesłanych prac. Najwięcej nominowanych przesłały Agora SA (sześć) i TVN (trzy). W Young Media Lions nominacje otrzymały teamy: Filip Beźnicki i Piotr Gleinert ze Starlinku, Magdalena Molak i Paweł Lewandowski z MediaCom Warszawa, Katarzyna Kurdel-Lempkowska i Błażej Zych z ZenithOptimedia Group oraz Magdalena Wiewiórowska i Katarzyna Gronczewska z MediaDirection OMD. Zwycięzcy w nagrodę pojadą na festiwal reklamowy w Cannes w czerwcu br. Organizator konkursu wybierze również, na podstawie zgłoszonych kandydatur, Człowieka Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym, którym przyzna nagrody specjalne. Kto zdobędzie Grand Prix i nagrody w poszczególnych kategoriach oraz nagrody specjalne, zostanie ogłoszone na gali konkursu 26 kwietnia.

(MŁ, 15.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.