Pierwsze nominacje w Polskim Konkursie Reklamy KTR
15.04.2010, 08:35
Wczoraj nominowano pierwsze prace w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010. Jury wybrało prace na krótkie listy w trzech z 11 kategorii.
W kategorii Reklama drukowana spośród 62 nadesłanych prac nominowano 24. Najwięcej, bo po trzy nominacje, zdobyły: McCann Erickson Polska, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi i Euro RSCG Poland. W kategorii Design spośród 71 zgłoszonych nominowano 18 prac, a w kategorii Ilustracja – 24 z 80. Ogłoszono także pierwsze nominacje w odbywającym się w ramach Polskiego Konkursu Reklamy KTR konkursu Young Creatives i Students. W kategorii Young Creatives Design nominowano Leo Burnett, a w kategorii Print - dwa teamy agencji G7 i jeden S4. W kategorii Students Design na krótkiej liście znalazły się Akademia Sztuk Pięknych w Poznaniu i Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, a w kategorii Print – Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, lubelski Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej i Warszawska Szkoła Reklamy. Jak już informowaliśmy, pracom tegorocznego jury konkursu KTR przewodzi Amir Kassaei, CCO DDB Group Germany. Jury ocenia prace zgłoszone w kategoriach: Reklama film, Reklama radio, Reklama drukowana, Design, Active advertising, Media interaktywne, Warsztat TV, Marketing miejsc, Fotografia, Ilustracja i Kampania. Wręczenie nagród w konkursie, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zaplanowano na 27 kwietnia.(DOK, 15.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










