Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsze nominacje w Polskim Konkursie Reklamy KTR

Wczoraj nominowano pierwsze prace w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010. Jury wybrało prace na krótkie listy w trzech z 11 kategorii.

W kategorii Reklama drukowana spośród 62 nadesłanych prac nominowano 24. Najwięcej, bo po trzy nominacje, zdobyły: McCann Erickson Polska, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi i Euro RSCG Poland. W kategorii Design spośród 71 zgłoszonych nominowano 18 prac, a w kategorii Ilustracja – 24 z 80. Ogłoszono także pierwsze nominacje w odbywającym się w ramach Polskiego Konkursu Reklamy KTR konkursu Young Creatives i Students. W kategorii Young Creatives Design nominowano Leo Burnett, a w kategorii Print - dwa teamy agencji G7 i jeden S4. W kategorii Students Design na krótkiej liście znalazły się Akademia Sztuk Pięknych w Poznaniu i Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, a w kategorii Print – Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, lubelski Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej i Warszawska Szkoła Reklamy. Jak już informowaliśmy, pracom tegorocznego jury konkursu KTR przewodzi Amir Kassaei, CCO DDB Group Germany. Jury ocenia prace zgłoszone w kategoriach: Reklama film, Reklama radio, Reklama drukowana, Design, Active advertising, Media interaktywne, Warsztat TV, Marketing miejsc, Fotografia, Ilustracja i Kampania. Wręczenie nagród w konkursie, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zaplanowano na 27 kwietnia.

(DOK, 15.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.