Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BZ WBK wybrał agencje interaktywne na krótką listę

Bank Zachodni WBK wybrał na krótką listę cztery agencje interaktywne.

Nie ujawniono ich nazw, podobnie jak pozostałych uczestników przetargu. Z wybranymi na krótką listę agencjami bank prowadzi obecnie negocjacje. Przetarg ma być rozstrzygnięty do końca kwietnia. BZ WBK planuje w 2010 roku intensyfikację działań promocyjnych w Internecie. Głównym zadaniem zwycięzców przetargu będzie m.in. tworzenie kampanii promocyjnych i działania public relations w Internecie oraz kreowanie działań angażujących internautów poprzez m.in. wykorzystanie serwisów i inicjatyw społecznościowych.

(MŁ, 13.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.