Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multikino inwestuje w nowe nośniki reklamowe

Sieć reklamy kinowej Multikino nawiązała współpracę z firmą Aduma Interactive Engineering i zamontuje w swoich kinach podłogi interaktywne iFoot.

Do końca miesiąca podłogi, umożliwiające interaktywną reklamę, wbudowane zostaną na stałe w dziewięciu kinach sieci, m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie i Warszawie.

(DOK, 09.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.