Bet-at-home najczęściej pokazywanym sponsorem sportu w styczniu i lutym
09.04.2010, 08:25
Prawie 400 mln zł wyniosła wartość ekspozycji wszystkich marek w telewizji podczas relacji z wydarzeń sportowych w styczniu i lutym br. – wynika z raportu Pentagon Research.
Najczęściej i najlepiej w styczniu oraz lutym eksponowana była firma bukmacherska Bet-at-home (głównie przy skokach narciarskich i piłce ręcznej), na drugim miejscu znalazła się 4F Sport Performance, a na trzecim PGNiG SA. W rankingu dyscyplin według wartości mediowej eksponowanych sponsorów trzy pierwsze miejsca w styczniu i lutym zajęły: skoki narciarskie, siatkówka mężczyzn i piłka ręczna mężczyzn. Olimpiada zajęła czwarte miejsce, a wartość ekspozycji polskich firm wokół niej wyniosła 19 mln zł.(MAZ, 09.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










