Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bet-at-home najczęściej pokazywanym sponsorem sportu w styczniu i lutym

Prawie 400 mln zł wyniosła wartość ekspozycji wszystkich marek w telewizji podczas relacji z wydarzeń sportowych w styczniu i lutym br. – wynika z raportu Pentagon Research.

Najczęściej i najlepiej w styczniu oraz lutym eksponowana była firma bukmacherska Bet-at-home (głównie przy skokach narciarskich i piłce ręcznej), na drugim miejscu znalazła się 4F Sport Performance, a na trzecim PGNiG SA. W rankingu dyscyplin według wartości mediowej eksponowanych sponsorów trzy pierwsze miejsca w styczniu i lutym zajęły: skoki narciarskie, siatkówka mężczyzn i piłka ręczna mężczyzn. Olimpiada zajęła czwarte miejsce, a wartość ekspozycji polskich firm wokół niej wyniosła 19 mln zł.

(MAZ, 09.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.