Ruszyła pierwsza kampania promująca FM Bank
08.04.2010, 08:36
Wprowadzenie na rynek nowego banku pod nazwą FM Bank wspiera kampania reklamowa.
Kampania, prowadzona pod hasłem ”Lepszych kredytów nie mogłeś sobie wymarzyć”, ma na celu budowanie świadomości marki i wsparcie sprzedaży kredytów dla mikrofirm i małych firm, które są grupą docelową banku. Działania prowadzone są w telewizji (TVN, Polsat, TVP Info, TV 4, TVN Siedem), na nośnikach zewnętrznych, w prasie (dzienniki i tygodniki) i na stronach WWW (Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl, Money.pl, Bankier.pl, Wyborcza.biz, w tym także serwisy społecznościowe i Google). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Believe. Za spoty reklamowe odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów – dom mediowy MediaVest. FM Bank rozpoczął działalność operacyjną 1 marca. Swoją ofertę kredytową kieruje wyłącznie do najmniejszych przedsiębiorstw.(DOK, 08.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










