ING Bank Śląski promuje Konto Student
05.10.2005, 09:57
Do 28 października potrwa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego SA (grupa ING) skierowana do studentów.
Pod hasłem ”Dla odmiany otwórz sobie konto” promowane jest Konto Student w ING Banku Śląskim, przeznaczone dla ludzi w wieku 18-26 lat, uczących się w szkołach średnich lub studiujących, którzy nie mają jeszcze stałych dochodów. Kampania reklamowa prowadzona jest głównie w prasie studenckiej: ogólnopolskiej (m.in.: ”Gazeta Studencka”, ”Eurostudent”, ”Student News”, ”Semestr”) i lokalnej (m.in. ”Studenckie ABC”, ”Uniwersytet”, ”Manko”, ”Przegląd Uniwersytecki”, ”Studentnik”). Dodatkowo przewidziano działania promocyjne na 25 uczelniach (stoiska, w których będzie można założyć konto przez Internet, ulotki informacyjne i produktowe, zawieszki na uczelniach i w 75 wybranych akademikach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy PanMedia Western.(WK, 05.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










