BZ WBK promuje w kampanii fundusze inwestycyjne Arka
05.10.2005, 09:51
Hasło kampanii: ”Zacznij na siebie zarabiać!”
Należące do grupy Banku Zachodniego WBK SA towarzystwo funduszy inwestycyjnych (BZ WBK AIB TFI SA) rozpoczęło kampanię reklamową promującą fundusze inwestycyjne Arka jako alternatywę dla lokat.
Kampania pod hasłem ”Zacznij na siebie zarabiać!” skierowana jest do dobrze sytuowanych, wykształconych mieszkańców średnich i dużych miast. Głównymi argumentami wykorzystanymi w reklamie są sukcesy BZ WBK AIB TFI SA zarządzającego funduszami Arka (od dwóch lat jest ono liderem rankingu TFI przygotowywanego przez ”Rzeczpospolitą”) oraz wyniki funduszu Arka BZ WBK Stabilnego Wzrostu FIO, najlepszego w tym roku w swojej kategorii (18,8 proc.). Działania reklamowe prowadzone będą do końca października głównie w telewizji (dwa spoty emitują: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TV 4 i Discovery Channel). Kampania telewizyjna wspierana jest reklamami w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, w późniejszym terminie także tygodniki opinii), Internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, gazeta.pl, bankier.pl, expander.pl, money.pl), na nośnikach outdoorowych oraz materiałami POS. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa GPD, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska. (WK)(WK, 05.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










