Kraft Foods Polska zmienia smak i opako-wania czekolad Milka
05.10.2005, 09:50
Firma Kraft Foods Polska SA zmodyfikowała smak czekolad Milka i wprowadza je na rynek w nowych opakowaniach.
Decyzja o zmianie receptury (firma nie ujawnia szczegółów) sztandarowej marki producenta słodyczy i kawy zapadła po testach konsumenckich. W nowej wersji w sklepach dostępne są czekolady: mleczna, łaciata, orzechowa, orzechowo-rodzynkowa, jogurtowa, biała, z chrupkami pszennymi, kremowa i truskawkowa. Na ich opakowaniach (nadal są one koloru fioletowego) pojawił się rysunek fali, a zmienioną formułę komunikuje złoty stempel z napisem ”Nowość – jeszcze delikatniejsza”. Wprowadzeniu na rynek nowych czekolad Milka towarzyszyć będzie kampania ATL i BTL, ruszająca w listopadzie. Przygotowały ją agencja Gruppa66 Ogilvy i dom mediowy Starcom. Reklamy będzie można zobaczyć w m.in.: w TVP 1 i TVP 2, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem i TV 4. W miejscach sprzedaży pojawią się także plakaty i specjalne promocyjne stojaki na czekolady.(MŁ, 05.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










