Promocja marki Maxwell House
06.04.2010, 08:16
Niestandardowa kampania outdoorowa, samplingi, akcje ambientowe i działania interaktywne - to niektóre narzędzia wykorzystywane przy promocji kawy Maxwell House (Kraft Foods Polska).
Działania marketingowe prowadzone są pod hasłem ”Z tobą bez przerwy”, a ich celem jest wypromowanie nowego wizerunku marki i dotarcie do nowej grupy docelowej, przede wszystkim mieszkańców dużych miast. Dlatego reklamy zamówiono głównie na ścianach budynków (murale i paper graffiti) i środkach komunikacji miejskiej w największych miastach kraju. Na potrzeby akcji utworzono profile w internetowych serwisach społecznościowych. Zaplanowano też reklamy w radiu, prasie studenckiej, akcje ambient marketingu, konkursy i sampling. Strategię komunikacji przygotowała i wdraża agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska -agencja prowadzi projekt w wyniku wygranego przetargu. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajął się dom mediowy Starcom. Kampania realizowana jest przy współpracy z agencją Corporate Profiles Consulting.(DOK, 06.04.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










