Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Promocja marki Maxwell House

Niestandardowa kampania outdoorowa, samplingi, akcje ambientowe i działania interaktywne - to niektóre narzędzia wykorzystywane przy promocji kawy Maxwell House (Kraft Foods Polska).

Działania marketingowe prowadzone są pod hasłem ”Z tobą bez przerwy”, a ich celem jest wypromowanie nowego wizerunku marki i dotarcie do nowej grupy docelowej, przede wszystkim mieszkańców dużych miast. Dlatego reklamy zamówiono głównie na ścianach budynków (murale i paper graffiti) i środkach komunikacji miejskiej w największych miastach kraju. Na potrzeby akcji utworzono profile w internetowych serwisach społecznościowych. Zaplanowano też reklamy w radiu, prasie studenckiej, akcje ambient marketingu, konkursy i sampling. Strategię komunikacji przygotowała i wdraża agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska -agencja prowadzi projekt w wyniku wygranego przetargu. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajął się dom mediowy Starcom. Kampania realizowana jest przy współpracy z agencją Corporate Profiles Consulting.

(DOK, 06.04.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.