Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okocim ruszył z kampanią wizerunkową

Wczoraj ruszyła wizerunkowa kampania piwa Okocim pt. ”Okocim – Wszystko dla przyjemności”.

Opracowany przez agencję reklamową Red8 Communications Group spot utrzymany jest w konwencji filmu gangsterskiego z lat 20. Strażnik banku wstępuje do baru na piwo Okocim. W tym czasie bank zostaje obrabowany. 45-sekundowy spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich (m.in. TVN, TVP Polsat, Discovery Channel i Animal Planet). Reklamę wyreżyserował Michał Sabliński, a za zdjęcia odpowiadał, pracujący w Hollywood, Andrzej Sekuła. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię uzupełniają działania w Internecie i materiały POS.

(MAZ, 30.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.