Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB stawia na dodatkową działalność

Agencja reklamowa DDB Warszawa chce zmienić wizerunek: z agencji kojarzonej głównie z usługami ATL na firmę marketingu zintegrowanego. Dlatego będzie rozwijała działy designu, internetowy i marketing services.

– W minionym, trudnym roku, gdy nie było dużo nowego biznesu do wzięcia, zaczęliśmy poszukiwać dróg zabezpieczenia naszej egzystencji na rynku. Okazało się, że klienci tną budżety na duże kampanie, ale mają fundusze na mniejsze zlecenia, jak ulotki czy akcje BTL. Dlatego zaczęliśmy rozwijać dodatkową działalność agencji i nadal będziemy to intensywnie robili, bo widzimy w tym źródło przychodu DDB – wyjaśnia Paweł Kastory, prezes grupy Corporate Profiles DDB. Jak informuje, Tribal DDB, internetowa struktura agencji, odnotowała w ub.r. blisko 30-proc. wzrost przychodów i jest jedną z dynamiczniej rozwijających się struktur DDB. Coraz więcej zleceń otrzymuje także, utworzony w 2008 roku przy dziale kreacji, dział designu. W tym roku powiększony został o dwie kolejne osoby i obecnie liczy siedmiu pracowników i ma być nadal rozbudowywany. Sprawdziło się także utworzenie w agencji działu marketing services. Zarządzany przez Martę Samsonov, liczy obecnie trzy osoby. – To dzięki temu działowi zdobyliśmy ostatnio obsługę LOT. Znaczna część tego zlecenia to właśnie obsługa BTL – informuje Kastory. Nie planuje on natomiast poszerzenia działalności agencji o wyodrębniony zespół public relations.

(MAZ, 29.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.