Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,8 mln widzów ogląda ”Zabić z miłości” w Polsacie

Po czterech odcinkach seria dokumentów ”Zabić z miłości” przyciąga do Polsatu średnio 1,8 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Cykl filmów dokumentalnych o ludziach, których wielkie uczucie doprowadziło do zbrodni, jest nadawany od 28 lutego w niedziele o 19.30. Polsat ma w tym czasie średnio 10,6 proc. udziału w rynku, ustępując konkurencji. Liderem pasma jest nadająca ”Wiadomości” Jedynka, którą wybiera 29,6 proc. widzów. Udziały TVN i Dwójki wynoszą po 16,9 proc. (TVN nadaje m.in. sport i magazyn ”Uwaga!”, a TVP 2 – ”Tak to leciało”). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) udział Polsatu wynosi 10,9 proc. TVP 1 wybiera w tej grupie 26 proc. widzów, TVP 2 – 17,6 proc., a TVN – 15,5 proc.

(RUT, 26.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.