Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adepci reklamy pokonali zawodowców w przetargu CRZL

Uczniowie Szkoły Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego wygrali przetarg na przygotowanie kampanii edukacyjno-informacyjnej ”Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn”.

Przetarg zorganizowało Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. Z naszych informacji wynika, że o zlecenie finansowane ze środków Unii Europejskiej zabiegało kilka agencji reklamowych. Zlecenie obejmowało przygotowanie m.in. trzech rodzajów plakatów i broszury. Akcja ma ruszyć w połowie roku.

(MŁ, 25.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.