Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje" TVN wygrywają z konkurencją

Po trzech odcinkach kulinarny reality show pt. "Kuchenne rewolucje" przyciąga do TVN średnio 2,6 mln widzów i wygrywa z konkurencją.

Program jest nadawany w soboty o godz. 18, od 6 marca, dając stacji średnio 20,7 proc. udziału w rynku – więcej, niż osiąga w tym czasie konkurencja. Jedynkę wybiera w tym paśmie 18,4 proc. widzów, Dwójkę – 15,4 proc., a Polsat – 12,2 proc. TVN jest też liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której wybiera go 24,6 proc. oglądających w tym czasie telewizję. Udział TVP 1 w tej grupie wynosi 14,2 proc., Polsatu – 12,9 proc., a TVP 2 –10,7 proc. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 24.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.