Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Karolak promuje hipermarkety Obi

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa sieci hipermarketów Obi. Głosu użyczył do niej aktor Tomasz Karolak, który po raz pierwszy wziął udział w produkcji reklamowej.

Reklamy pod hasłem ”Sezon na...”, których celem jest promocja wybranych linii produktów (np. narzędzia i meble ogrodowe, artykuły dekoracyjne, wyposażenie łazienek), zamówiono w telewizji, radiu i Internecie. Celem działań, które potrwają do końca sierpnia br., jest budowanie wizerunku sieci marketów oferującej wszystkie niezbędne produkty do wyposażenia domu i ogrodu. Za kreację i realizację działań odpowiada agencja San Markos – Republika Dobrej Marki, która zdobyła zlecenie w przetargu.

(DOK, 23.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.