”Przeznaczenie” daje Polsatowi 12 proc. udziału w rynku
22.03.2010, 07:56
Po trzech odcinkach emitowany w Polsacie serial ”Przeznaczenie” przyciąga średnio 800 tys. widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Serial zadebiutował na początku marca i jest nadawany w czwartki o 23. Daje Polsatowi średnio 12,1 proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest TVN, wybierany przez 21,3 proc. widzów (m.in. pasmo filmowe). Udział Dwójki jest niewiele wyższy niż Polsatu – 12,12 proc. (magazyn kryminalny ”997”, pasmo filmowe), a Jedynkę wybiera 11,4 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję (serial ”Szminka w wielkim mieście”, program rozrywkowy). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) Polsat jest w czasie emisji ”Przeznaczenia” stacją drugiego wyboru, z udziałem 12,4 proc. TVN wybiera w tej grupie 23,1 proc. widzów, Dwójkę - 10,4 proc., a Jedynkę – 8,3 proc.(RUT, 22.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










