Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skoda umożliwiła telewidzom interaktywne oglądanie nowego modelu

Wczoraj TVP 1 i TVP 2 wyemitowały spoty telewizyjne promujące nową Skodę Superb Combi (Skoda Auto Polska). Reklamy umożliwiły widzom interakcję.

Obie emisje podobnych do siebie spotów zaplanowano równocześnie na obu antenach o godzinie 19. 25. Na jednym kanale auto miało zamknięty, a na drugim otwarty bagażnik. Komunikat na dole ekranu informował widzów, że za pomocą przycisków swojego pilota telewizyjnego mogą otworzyć lub zamknąć bagażnik. Faktycznie zmieniali kanał z TVP 1 na TVP 2 i dlatego mieli wrażenie, że otwierają lub zamykają bagażnik. Skoda Auto Polska SA wymyśliła tę akcję we współpracy z Change Integrated oraz domem mediowym MediaCom Warszawa.

(MŁ, 19.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.