Tesco ociepla reklamy panią Krysią, żoną pana Henia
19.03.2010, 07:34
Wczoraj ruszyła wielkanocna kampania sieci hipermarketów Tesco.
Dotychczas w animowanych reklamach Tesco występowali trzej mężczyźni. W nowej kampanii główną rolę gra pani Krysia, żona jednego z nich – pana Henia. Agencja PZL wymyśliła ją, bo w badaniach konsumenci podnosili, że męscy bohaterowie, choć zabawni, sprawiają, że reklamy Tesco są zbyt męskie. Stąd by ocieplić wizerunek Tesco, wymyślono panią Krysię. Reklama przypomina programy kulinarne, których bohaterowie gotują w zaaranżowanej domowej kuchni. Przez to Tesco chce przekonać Polaków, że produkty dostępne w sieci nadają się do przygotowania prawdziwych domowych dań świątecznych. Oprócz spotów w telewizji emitowane są także reklamy radiowe. Działania potrwają do świąt. Media kampanii zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.(MŁ, 19.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










