Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne perypetie kobiety pracującej w kampanii marki Plus dla Firm

Dziś rusza nowa kampania reklamowa marki Plus dla Firm Polkomtelu, której celem jest wprowadzenie nowych taryf dla firm - Pod Kontrolą.

Kampania jest kontynuacją formatu kreatywnego ”Kobieta pracująca”. W nowej odsłonie bohaterka spotu jest właścicielką salonu spa. Kampania będzie obecna w mediach do końca kwietnia. Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem), radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet), prasie (dzienniki i tygodniki) i Internecie. Wzmocnią ją materiały BTL i outdoor (tablice: 6 x 3, 13 x 3, 12 x 4). Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

(MŁ, 19.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.