Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Turcja promowana nie tylko w telewizji, ale też w prasie i Internecie

Trwa kampania Biura Radcy ds. Kultury i Turystyki Ambasady Turcji, której celem jest wzrost rozpoznawalności marki kraju i zwiększenie liczby turystów przyjeżdżających do Turcji.

Reklamy pod hasłem ”Poczuj słońce” zamówiono w telewizji (ich emisja rozpoczęła się już 1 marca), w prasie (ukazywać się mają od dziś), a także na stronach WWW i nośnikach zewnętrznych w całym kraju (od 1 kwietnia). Za kreację i realizację działań odpowiada turecka agencja DDF, planowanie i zakup mediów w Polsce po wygranym przetargu powierzono domowi mediowemu SPC House of Media.

(DOK, 19.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.